مرورگر IE8 موجب بروز مشکلات برای کاربران ویندوز XP می‌شود

یکروسافت هشدار داد که بعضی از کاربران ویندوزXP پس از به روز رسانی به نسخه IE8 قادر نیستند به به نسخه‌های قبلی مرورگر بازگردند.
در بلاگ مربوط به شرکت مایکروسافت گفته شده است که کاربرانی که از ویندوز XP با سرویس پک 3 استفاده می‌کنند نمی‌توانند پس از نصب نسخه 8 از IE آن را برداشته و نسخه‌های قبلی را جای‌گزین کنند.
مشکل زمانی بروز کرد که کاربرانی که نسخه 3 از سرویس پک بر روی کامپیوترهای‌شان که  نسخه بتای اول IE8 را نصب کرده بودند، نصب کردند متوجه شدند که قادر به برداشتن و نصب نسخه قدیمی‌تر بر روی كامپیوترهای‌شان نیستند.
این مشکل بر روی به روز رسانی‌های آینده تاثیری نخواهد داشت و بیش‌تر کاربران هم پس از نصب نسخه‌های جدید به دنبال نصب نسخه‌های قدیمی نیستند اما در مورد توسعه دهندگان نرم‌افزار و تست‌کننده‌ها وضعیت متفاوت است و این موضوع آن‌ها را با مشکل مواجه خواهد کرد.
رای رفع این مشکل کاربران ویندوز XP بايد IE8 اولیه بتا را که قبل از نصب سرویس پک3 روی سیستم نصب یوده است  پس از نصب سرویس پک به صورت دستی بردارند. تا کنون مورد مشابهی در مورد نسخه‌های دیگر ویندوز مایکروسافت دیده نشده است و مورد مشابه در زمان  برگشتن به نسخهIE6  پس ازنصب IE7 پس از نصب سرویس پک 3 در ماه می روی داده بود.
منبع: Computer Weekly


ایمیل خود را وارد کنید:


Delivered by FeedBurner

0 نظرات:

Post a Comment